Je bent hier:

Via onze webshop vind je ons complete assortiment kantoorartikelen. Wij bieden een uitgebreid assortiment kantoorartikelen, waaronder:

 

  • Papier: Kopieer-, print- en fotopapier, enveloppen en etiketten.
  • Inkt en toner: Cartridges, toners en drumkits.
  • Kantoormachines: Inbind-, snij- en lamineermachines, evenals computeraccessoires.
  • Kantoormateriaal: Pennen, mappen, nietmachines, stempels en whiteboards.
  • Standaard meubilair en onthaal: Stoelen, vloermatten, lampen, klokken en kapstokken.
  • Facility en expeditie: Cateringbenodigdheden, elektro, verpakkingsmaterialen, hygiëneproducten en afvalbeheer.
  • Tekenmateriaal en hobbyartikelen: Materialen voor kleuren, schilderen, snijden en plakken.

 

Meer dan alleen kantoorartikelen
Naast kantoorartikelen leveren wij ook kantoormeubelen, printoplossingen en projectinrichting. Wij bieden alles wat nodig is om optimaal te kunnen functioneren in een werkruimte.

Ik wil online bestellen

 

Online bestellen

Veel van onze klanten bestellen eenvoudig via onze webshop. Via een eigen account bestel je gemakkelijk en snel hetgeen je nodig bent. Het systeem slaat automatisch de laatst bestelde producten op. Daarnaast bestel je de kantoorartikelen uiteraard op rekening bij Mijn OfficeXpert.

 

Account aanmaken
Via de knop ‘registreren’ rechts bovenin maak je gemakkelijk een eigen account aan. Kom je er niet uit? Dan doen wij dit uiteraard graag voor je. Na de bevestigingsmail kun je eenvoudig aan de slag.

 

Advies
Kan je het juiste artikel niet vinden? Of weet je niet welk artikel of merk je precies nodig hebt? Neem contact met ons op voor een goed advies. Niet tevreden over een artikel? Dan mag je deze binnen 14 dagen retourneren. Wij houden je graag tevreden!

Laatste cases

Met trots en passie hebben veel projectinrichtingen afgerond. Bekijk de laatste cases en laat je inspireren.