Je bent hier:

GoBright: creëer beschikbaarheid


Het nieuwe werken

Activity based working, agile, scrum… Steeds meer organisaties maken gebruik van nieuwe manieren van werken. Met een laptop en internettoegang kan je immers overal werken. Het wijzigt het traditionele gebruik van het kantoor ingrijpend. En als dit niet goed ingezet wordt, ontstaan er allerlei uitdagingen: zoektochten naar een vrij bureau, onnodig bezette werkplekken, onvindbare collega’s, overboekte vergaderruimtes met de nodige no-shows…

Optimale beschikbaarheid
Vandaag de dag willen medewerkers zelfstandig een vergadering organiseren, direct een ruimte of werkplek reserveren en eenvoudig uitnodigingen versturen. Ze willen een optimale beschikbaarheid van flexibele werkplekken en hebben een hekel aan het claimen van bureaus. Hun gasten hoeven niet te lang te wachten en moeten snel op hun bestemming zijn.

Slim, prettig en efficiënt
Wij spelen in op deze ontwikkelingen en behoeften, door ons assortiment uit te breiden met de nieuwe productlijn van GoBright. We creëren beschikbaarheid en ondersteuning voor medewerkers met drie toegankelijke concepten: Meet, Work en Visit. Zo kunnen medewerkers hun werk slim, prettig en efficiënt uitvoeren.


Drie concepten

Maak kennis met deze productlijn en klik hieronder op één van de nieuwe concepten voor meer informatie of download en print hier de folder met alle informatie op een rij.

  • Meet – Optimale beschikbaarheid van (vergader)ruimtes
  • Work – Reserveren en instellen van flexibele werkplekken
  • Visit – Digitale, GDPR-proof zelfregistratie voor bezoekers

Laatste cases

Met trots en passie hebben veel projectinrichtingen afgerond. Bekijk de laatste cases en laat je inspireren.