Je bent hier:

Vele van onze klanten bestellen al eenvoudig via onze webshop. Via een eigen account bestel je gemakkelijk en snel hetgeen je nodig bent. Het systeem slaat automatisch de laatst bestelde producten op. Daarnaast bestel je de kantoorartikelen uiteraard op rekening bij Mijn OfficeXpert.

Account aanmaken
Via de knop ‘registreren’ rechts bovenin maak je gemakkelijk een eigen account aan. Kom je er niet uit? Dan doen wij dit uiteraard graag voor je. Na de bevestigingsmail kun je eenvoudig aan de slag.

Zoeken
Zoek eenvoudig en snel het gewenste artikel via de zoekbalk bovenin. Uiteraard kun je via het menu ook bij de juiste categorieën komen. Hier vind je allerlei artikelen die het werk een stuk gemakkelijker maken! Wat ook erg handig is, zijn de filters aan de linkerkant. Zo verfijn je eenvoudig de zoekopdracht. Zoeken op je favoriete merk is ook mogelijk.

Advies
Kan je het juiste artikel niet vinden? Of weet je niet welk artikel of merk je precies nodig hebt? Neem contact met ons op voor een goed advies. Niet tevreden over een artikel? Dan mag je deze binnen 14 dagen retourneren. Wij houden je graag tevreden!

Laatste cases

Vol passie hebben wij al vele projecten afgerond. Bekijk hier een aantal cases en laat je inspireren.